Jumat, 30 Januari 2009

Hayalan Muladi (2-Hatam)

Marduno : "Duh... Ojang, saya. Mare ngakan se' sella ban ko' dhuk-dhuk, akoa marongghi, pas ghi' bada cenginah pole. Doah... Kobassah. Aa... sekarang arokok sambi pai-keppaian. Indah rasanya..."
Sulinggar : "Ta' tatemoh ban Muladi, Situ?"
Marduno : "Ndak. Banni kasini ghella'?"
Sulinggar : "Iya ghella'. Entarah ka situ, Ca'n. Amaenah game Pihnilitas Simulator"
Marduno : "Hi hi hi... Ghella' eajhak ka rental ban saya, re-sore. Ru-kabhuruh. Ngoca' andi' acara. Ternyata entar ongghu"
Sulinggar : "Entar ka Perpus itu. Ngoca' terro asakolaah pole. Tako' punah dengan tidak terhormat, ca'n"
Marduno : "Maksotah? Ma' bada nah-punanah" kemudian Sulingar menceritakan perbincangannya dengan Muladi.
Marduno : "Ta' toh neser, Situ. Jan epaposang"
Sulinggar : "Benni keng maposangah. Saya kan ta' asakolah, bhingung keah. Aba' katon ghun-pagghun"
Marduno : "Ya ndak. Pagghun bada tambanah, mon asakolah"
Sulinggar : "Ta' taoh, ya. Jha' acora' pagghun ini da' ollenah. Bada maso' akkalah oca'n Muladi ka saya. Mon jhat keng babatekah se jhuba'. Ya keng jan penter jan tamba kecca' se ngeco'ah"
Marduno : "Ya mi' ta' masteh nga' itu, dak. Apah pas ghunanah kita mondhuk"
Sulinggar : "Ta' ngarteh saya. Polanah justru kadhang jhat se kaloaran pondhuk itu se acem-macem"
Marduno : " Ta' taoh, dak saya. ta' dugghah pekkeran"
Muladi : " Oo... Nyaman oreng epaleng-leng. Pai-keppaian! Mari' saya nyobaah game-ah"
Marduno : "Mari' sini toju' ghallu. Ongghunah saya bhuto bhareng, ghella'"
Sulinggar : "Saya kan sudah ngoca'. Ta' enda'"
Muladi : "Jha' katon ce' seriusah, ghella' saya kan parcajah"
Sulinggar : "Da'remmah, ta' ecapo' sensor?"
Muladi : "Eh, saya alanjutaghinah sakolah, No. Lagghu' saya ngubungnah kancah e Sorbhajah"
Marduno : "Alanjutaghinah ka Sorbhaja, Situ keng?"
Muladi : "Kemungkinan besar iya. Bisa saja ka Jakarta. tergantung sikon"
Sulinggar : "Kmanaah keah, Situ! Jha' esini bhaih ta' eabi'"
Muladi : "Saya bhuto pengalaman, terro nyareah sekolah se fasilitasnya lengkap"
Sulinggar : "Dhaddia ongghu cora', Situ"
Marduno : "Ma' sudah kol tello'. Saya ghi' ka pondhughah"
Muladi : "Mari' abhareng"
Sulinggar : "Duh... Gusteh, cem-macenah mahlok"

Muladi pun melanjutkan sekolah ke Jakarta. Akhirnya Muladi menjadi orang "pandai" yang Muladi. Sulinggar tetaplah Sulinggar yang selalu punya "kritikan" tapi sebenarnya dia tidak mengerti. Sementara Marduno semakin biasa-biasa saja. Berkawan akrab dengan orang keempat dari mereka dan sama-sama setia kepada orang kelima.

6 komentar:

partelon mengatakan...

Sulingar pun bisa ajawab p'tanya'nah mbanah. Ca'nh sulingar:
"serrena gule tak taoh se nai'ah kan nyior (karana bhungkanah manjeng), pas jhet tak bisa asakolah pole, dhinah nai'ah ka se 'agenthang' bheih, Ba!"

$@ngng@r@ñ mengatakan...

Muladi itu saudara saya, lho

partelon mengatakan...

ma' masse pongampongah 'rojegeh' oreng? Ersy!

Muhammad-Affan mengatakan...

:D Asik juga baca Hayalan Muladi!
Untuk Ra Jiji salam MR.BIG, Promise Her The Moon...
Oya, salam Oma Irama pole.Ersy! (meminjam istilah Partelon)

Untuk Ra Amang, The Programmer, terima kasih banyak bantuannya...

Muhammad-Affan mengatakan...

kapan mu bobok di gubuk lagi?

Anonim mengatakan...

Anak ce' terronah se aoba-ah nyamah dedhi Muninggar. Epenta-ah saya nyamanah ya? Dia sudah nabung melleh embi' se aoba-ah nyamah. (Le! Sy teppa' ngesse-eh kumin ini pas verifikasinah atoles Muninggar. Pola pertanda...)